Jobba hos oss

Välkommen till oss!

Här annonseras lediga tjänster ut. Vi har också ett återkommande behov av vikarier, så tveka inte att kontakta oss om du är den vi söker!

Om oss

Torsby Ridklubb har funnits sedan 1970 och är en ridskola som själv äger och driver sin anläggning. Ridskolan finns i norra Värmland, 10 mil norr om Karlstad och har cirka 200 medlemmar. Vi bedriver verksamhet i stort sett året runt. Vi har ett relativt nybyggt isolerat ridhus, 20 x 48 meter, två utebanor och fina ridvägar i omgivningarna. På anläggningen finns plats för 20 hästar.

Om Torsby

I Torsby finns fantastisk natur. Du kan åka skidor året runt, antingen i världens längsta skidtunnel eller på natursnö på någon av de många anläggningarna i kommunen. Här finns både sjukhus och badhus, tåg och flyg (två avgångar per dag till Arlanda). Läs mer på: www.torsby.se.

Kontakt: styrelsen@torsbyridklubb.se

Välkommen till oss!