Välkommen som medlem
i Torsby Ridklubb!

Då vi är en ideell förening så är varje enskild medlem mycket viktig för oss och vår verksamhet, både ur ekonomisk synpunkt och för den ideella hjälp vi behöver för att driva ridskolan framåt.

Detta får du som medlem:

Medlemstidningen “Häst och ryttare” hem i brevlåda en gång/månad

Rabatt vid bokning av ridhus, utebanor, kök och teorisal

Olycksfallsförsäkring via Folksam
folksam.se/forsakringar/idrottsforsakring/ridsport

Delta på årsmöte och påverka verksamheten

Mer om medlemsskap

Som lektionsryttare, tävlande för Torsby ridklubb eller för att kunna lösa anläggningsavgift helår, halvår eller terital är det obligatoriskt med ett medlemskap.

Medlemsavgiften avser kalenderår, 1/1-31/12.

I medlemsavgiften ingår bland annat en olycksfallsförsäkring hos Folksam samt tidningen Häst & Ryttare.

Prislista medlemsskap

Medlemsskap

kr/år

Senior (över 18 år)

Junior (t.o.m. 18 år)

Stödmedlemskap

Vill du bli medlem?

Kontakta oss på info@torsbyridklubb.se
Betalning görs via faktura.
Vänligen invänta faktura innan betalning genomförs.

Stödmedlemskap

Vill du inte var aktiv medlem men ändå stötta klubben kan du vara stödmedlem.
Vid stödmedlemskap ingår inga förpliktelser, förmåner eller försäkring som nämns nedan.

Medlemsuppdrag

Som medlem hos oss förväntas du även hjälpa till med torgstädning (mars-oktober), vid våra medlemsförsäljningar (Newbody, Vår Bazaar, Kakservice m fl) samt eventuella andra aktiviteter där vi kan behöva din hjälp!

Som lektionsridande medlem gör du också stalljour ungefär en gång per termin, tillsammans med en erfaren stallelev. Det är en del av din utbildning hos Torsby ridklubb.

Granngården föreningsavtal

Är du både medlem i Granngårdens kundklubb och medlem hos Torsby Ridklubb? Utöver att själv få 2% bonus på dina köp kan du även ge 2% avkastning till din förening. Bonusen betalas ut i form av presentkort två gånger om året till din förening.

Medlemmen kopplar sitt eget medlemskap på Granngården till föreningen. Föreningen får då 2 % tillbaka på allt medlemmen handlar för, samtidigt som medlemmen får 2 % bonus i bonuscheckar av Granngården. Win Win!

Svenska Spel Gräsroten

Genom Gräsroten fördelar Svenska Spel-koncernen miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige. Det fina är att du kan vara med och bestämma vilka föreningar som ska få del av pengarna. Det kostar ingenting att vara med.

Välj Torsby Ridklubb och stötta oss när du spelar!