Vårt uppdrag

Torsby Ridklubb – Vi ska välkomna alla

Värdegrund

T-TRYGGHET

Vi erbjuder en trygg miljö med välutbildad personal och trygga hästar. Hos oss är alla välkomna, här ser vi människors olikheter som styrkor.

R-RESPEKT

Hos oss respekterar vi varandra och våra djur. Vi hälsar på alla och hjälper varandra. Inför hästen är vi alla lika.

K-KUNSKAP

Vi erbjuder en mötesplats för personlig utveckling och kunskapsutbyte. Vi inspirerar och lär oss av varandra.

Fint schabrak!

Verksamhetsidé

Torsby Ridklubb (TRK) är en ideell förening som är öppen för alla oavsett ambitionsnivå.

TRK ska erbjuda verksamhet och utbildning för människor med hästen i centrum. Vi vill skapa ett livslångt intresse för hästar och ridning samt erbjuda en mötesplats för alla som genomsyras av gemenskap oavsett disciplin eller kunskapsnivå. Hos oss ska det finnas trygga hästar och välutbildad personal.

Kul att se dig!